Çağrı merkezi, müşterilerle firmalar arasında doğru iletişim döngüsünü kurarlar.Bu döngü firma ve ihtiyaçları doğrultusunda; müşteri şikayet ve taleplerini değerlendirmekten,teknik destek hizmetlerine,çağrı merkezini etkin bir satış ve pazarlama kanalı olarak konumlandırmaktan müşterilerin nabzını tutmak için uygulanan anket ve araştırmalara,sağlıklı ve güncel veri tabanı oluşturmaya ve veri tabanının birebir pazarlama kampanyalarında kullanılmasına kadar farklı pek çok hizmetle şekillendirilebilir.
BP çağrı merkezleri ile hedef kitlenize, doğru zamanda doğru yerde ve doğru kanaldan ulaşarak en etkin iletişimi sağlamış olursunuz. Tüm iletişim kanallarını (web, mobil, platform, wap, doğrudan postalama, fax) entegre bir şekilde kullanılan BP çağrı merkezi esnek yapılanması ve proje bazlı planlanmasıyla müşteri ilişkileri hedeflerinize en kısa sürede ulaşmanızı sağlar.
Üstün teknoloji ve hızlı süreç planlamasıyla operasyonel verimliliğinizi arttırarak maliyetlerinizi düşürmeye odaklı çalışır.
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Müşterileri dinlemek, her an yanlarında olabilmek, günün her saati tam ve eksiksiz hizmet verebilmek, şikayet ve ihtiyaçlarına anında çözüm getirebilmek, kısacası müşteri memmuniyeti, müşteri sadakatine giden ilk adımdır.
Çağrı Merkezi ile
· Tüketici Danışma / Bilgi Merkezi Hizmetleri
· Şikayet yönetimi hizmetleri
· 7/24 Teknik/ Destek yardım masası hizmetleri
· Satış sonrası destek hizmetleri
· Dış arama ile bilgilendirme hizmetleri
· Puan, hediye,ödeme bilgi ve takip hizmetleri
· Lojistik destek hizmetleri
· Bayi / servis yönetimi
TELE SATIŞ VE TELE PAZARLAMA HİZMETLERİ
Tele satış ve Tele pazarlama, finanstan parekendeye, basın yayından turizme kadar bir çok sektörde etkin olarak kullanılan satış stratejilerinin ayrılmaz bir parçası haline gelmiş hizmetlerdir.
· Tele pazarlama hizmetleri
· Satış ekibiniz için randevu belirleme hizmetleri
· Tele satış hizmetleri
· Telefon ile sipariş alma hizmetleri
· Kontrat yenileme ve ödeme / Tahsilat takip hizmetleri
· Fuar, konferans,seminer katılımcı kayıt ve bilgi hizmetleri
· Kampanya bilgilendirme aramaları
ART Telekom ile özel sektör ve kamu kurumlarının tamamının kullanımına uygun olan Çağrı Merkezi platformlarını , müşterileri ile etkin iletişim kurmayı ve müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefleyen işletmelere esnek, uygun maliyetli ve gereken tüm bileşenleri kapsayan bir çağrı merkezi çözümü sunar.
Bu çözüm yıllar içinde oluşan toplam çözüm maliyetinde ve ilk yatırımın geri dönüş oranında benzer sistemlere göre çok avantajlı bir fırsat oluşturur. Standart sunucularda çalışan tamamen IP yazılım tabanlı teknolojisi, kolay kapasite artırım olanağı, birçok haberleşme sistemine ve CRM yazılımına entegre çalışmasını sağlayan altyapısı,kapsamlı raporlama yetenekleri, gelişmiş ses işleme ve IVR uygulamaları ile hem bugün hem de gelecek için verimlilik ve gelir arttırıcı bir yatırım özelliği taşır.
ART Telekom Çağrı Merkezi Sistemi müşteri aramalarını karşılamanın yanında otomatik dış arama da gerçekleştirebilir. Dış aramalar satış, iş takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme, anket çalışması gibi amaçlarla kullanılabilir.
Henüz bir CRM çözümü kullanmayan ve müşteri ilişkilerini kullanımı kolay ve ekonomik bir sistemle yönetmek isteyen şirketler için ART Telekom Çağrı Merkezi kendi içinde bir Mini CRM uygulaması barındırır. Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydedilmiş olur, hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yaşatılır.
UYGULAMALAR
Santral Sitemleri
3S Vision IP Kamera Sistemleri